Garantie & klachten

Garantie
We geven om onze producten en doen alles om de best mogelijke kwaliteit te leveren. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. We hebben een garantietermijn van 2 jaar. Als we een gebrek over het hoofd zien of er iets mis gaat, kun je aanspraak maken op de garantie. Valt het gebrek binnen de garantie, dan vervangen of repareren we het gratis. Je kunt uiterlijk twee maanden nadat je een gebrek ontdekt het bij ons melden.

Klachten
Soms gaat er iets niet helemaal volgens plan. In dat geval kun je een klacht doorgeven aan hello@bold-banana.com en lossen we het voor je op. Komen we er niet uit, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je jouw klacht deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kleuren
Wij kunnen niet garanderen dat de kleuren op de website precies overeenkomen met de echte kleuren van de artikelen. Dat komt omdat de kleurweergave op je scherm kan verschillen en afhankelijk is van de instellingen op je computer. Wij kunnen voor eventuele kleurverschillen tussen de tas op het beeldscherm en de tas in werkelijkheid niet aansprakelijk worden gesteld. Je mag natuurlijk de tas altijd gratis retourneren of ruilen voor een andere tas.